Reklama i marketing – jak skutecznie prowadzić kampanie reklamowe?

PB/3435 Prawo, Biznes i IT

Celem kursu jest zapoznanie Słuchaczy z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi marketingu i reklamy. Słuchacze poznają rodzaje reklam, psychologię reklamy, a także jej język. Dowiedzą się, jak tworzyć niestandardowe formaty reklamowe, a także jak wypełniać i odczytywać briefy. Podczas kursu zapoznają się też z zasadami planowania mediów. Zwieńczeniem kursu będzie opracowanie własnej strategii planowania kampanii reklamowej. Zajęcia będą miały charakter warsztatów. Każde spotkanie będzie składało się z dwóch części: pierwszej – teoretycznej i drugiej – warsztatowej.

Program kursu:

  1. Reklama i marketing – wprowadzenie (strategia marketingowa, SWOT, klient, konsument, marka, Marketing mix, 4P).
  2. Rodzaje reklam.
  3. Język reklamy.
  4. Potrzeby konsumentów, czyli psychologia reklamy.
  5. Promocja, czyli chwyty marketingowe, które wart znać.
  6. Brief – zasady tworzenia.
  7. Planowanie mediów.
  8. Warsztaty z planowania kampanii reklamowej.
  9. Zajęcia końcowe.
293.00 PLN 30 godzin 9.77 PLN / h

Grupa PB/3435/4

30.01.2019 - 27.03.2019 Lokalizacja: Kampus Centralny lub Kampus Ochota lub Kampus Smyczkowa
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 30.01.2019 , środa 17:30 20:00 00 min
2 06.02.2019 , środa 17:30 20:00 00 min
3 13.02.2019 , środa 17:30 20:00 00 min
4 20.02.2019 , środa 17:30 20:00 00 min
5 27.02.2019 , środa 17:30 20:00 00 min
6 06.03.2019 , środa 17:30 20:00 00 min
7 13.03.2019 , środa 17:30 20:00 00 min
8 20.03.2019 , środa 17:30 20:00 00 min
9 27.03.2019 , środa 17:30 20:00 00 min
293.00 PLN 30 godzin 9.77 PLN / h