Kreowanie wizerunku firmy – konieczność czy kaprys? – kurs stacjonarny

PB/10646 Prawo, Biznes i IT

​Kurs realizowany w formie stacjonarnej. 

  1. Wizerunek i tożsamość – pojęcia, korzyści, rodzaje, komponenty, adresaci.
  2. Badanie wizerunku i jego wartości – cele i rodzaje badań wizerunku, źródła informacji, metody i techniki badań.
  3. Tworzenie strategii wizerunkowej i jej determinanty w otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym, z uwzględnieniem etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu.
  4. Zintegrowana komunikacja marketingowa w procesie kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. 
  5. Charakterystyka public relations wewnętrznego i zewnętrznego, jako narzędzi tworzenia i utrwalania wizerunku.
  6. Media relations oraz zarządzanie wizerunkiem w sytuacji kryzysowej.
  7. Corporate Identity, System Całościowej Identyfikacji przedsiębiorstwa i jego znaczenie dla kreowania wizerunku.
271.00 PLN 20 godzin 13.55 PLN / h

Grupa PB/10646/3

08.05.2025 - 12.06.2025 Lokalizacja: Kampus na Powiślu
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 08.05.2025 , czwartek 17:30 20:15 15 min
2 15.05.2025 , czwartek 17:30 20:15 15 min
3 22.05.2025 , czwartek 17:30 20:15 15 min
4 29.05.2025 , czwartek 17:30 20:15 15 min
5 05.06.2025 , czwartek 17:30 20:15 15 min
6 12.06.2025 , czwartek 17:30 20:15 15 min

Grupa PB/10646/4

04.06.2025 - 16.07.2025 Lokalizacja: Kampus na Powiślu
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 04.06.2025 , środa 17:30 20:15 15 min
2 11.06.2025 , środa 17:30 20:15 15 min
3 18.06.2025 , środa 17:30 20:15 15 min
4 02.07.2025 , środa 17:30 20:15 15 min
5 09.07.2025 , środa 17:30 20:15 15 min
6 16.07.2025 , środa 17:30 20:15 15 min
271.00 PLN 20 godzin 13.55 PLN / h