Laboratorium PR – w internecie, mediach społecznościowych, a może tradycyjnie? – kurs stacjonarny
PB/10647
Prawo, Biznes i IT
Kurs realizowany w formie stacjonarnej.
- Definicje, cele i znaczenie PR. Jak ważny i użyteczny jest PR w kształtowaniu wizerunku firmy i zarządzaniu organizacją.
- Historia i współczesność rynku PR. Multimedialność komunikacji, nowe media. Perspektywy rozwoju PR.
- Proces tworzenia planów strategicznych, określenie celów komunikacji, grup docelowych. Dobór technik i narzędzi pod kątem realizacji określonych celów.
- Typy i rodzaje kampanii PR, typologia strategii komunikacyjnych.
- Techniki i narzędzia: media relations, komunikacja wewnętrzna, system identyfikacji wizualnej, CSR (consumer social responsibility), sponsoring, imprezy specjalne, lobbying, public affairs, ePR.
- Rola kultury organizacyjnej w funkcjonowaniu organizacji, etyka w PR i społeczna odpowiedzialność.
- Czarny PR.