Laboratorium PR – w internecie, mediach społecznościowych, a może tradycyjnie? – kurs stacjonarny

PB/10647 Prawo, Biznes i IT

Kurs realizowany w formie stacjonarnej. 

  1. Definicje, cele i znaczenie PR. Jak ważny i użyteczny jest PR w kształtowaniu wizerunku firmy i zarządzaniu organizacją.
  2. Historia i współczesność rynku PR. Multimedialność komunikacji, nowe media. Perspektywy rozwoju PR.
  3. Proces tworzenia planów strategicznych, określenie celów komunikacji, grup docelowych. Dobór technik i narzędzi pod kątem realizacji określonych celów.
  4. Typy i rodzaje kampanii PR, typologia strategii komunikacyjnych.
  5. Techniki i narzędzia: media relations, komunikacja wewnętrzna, system identyfikacji wizualnej, CSR (consumer social responsibility), sponsoring, imprezy specjalne, lobbying, public affairs, ePR.
  6. Rola kultury organizacyjnej w funkcjonowaniu organizacji, etyka w PR i społeczna odpowiedzialność.
  7. Czarny PR.
271.00 PLN 20 godzin 13.55 PLN / h

Grupa PB/10647/3

03.06.2025 - 15.07.2025 Lokalizacja: Kampus na Powiślu
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 03.06.2025 , wtorek 17:30 20:15 15 min
2 10.06.2025 , wtorek 17:30 20:15 15 min
3 17.06.2025 , wtorek 17:30 20:15 15 min
4 01.07.2025 , wtorek 17:30 20:15 15 min
5 08.07.2025 , wtorek 17:30 20:15 15 min
6 15.07.2025 , wtorek 17:30 20:15 15 min

Grupa PB/10647/4

05.07.2025 - 19.07.2025 Lokalizacja: Kampus na Powiślu
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 05.07.2025 , sobota 10:00 15:30 30 min
2 12.07.2025 , sobota 10:00 15:30 15 min
3 19.07.2025 , sobota 10:00 15:00 15 min
271.00 PLN 20 godzin 13.55 PLN / h