dr Przemysław Jóskowiak
Wydział NeofilologiiEkspert e-commerce i e-biznesu, strateg biznesowy, ekspert i deweloper WordPress + WooCommerce, autor modelu Strategii 6C do budowy profesjonalnej prezencji w sieci. 14 lat doświadczenia w działalności biznesowej w sieci jak i w pracy z systemem WP. Liczne projekty dla biznesu, organizacji niekomercyjnych oraz instytucji publicznych, projekty unijne, specjalizuje się w pracy z Elementor Pro, Bricks oraz BeBuilder w ramach technologii WordPress jak i Shopify. Wykładowca i szkoleniowiec w ramach UW, UO UW, Inkubatora UW, programów doskonałości IDUB UW. W swoich badaniach naukowych zajmuje się problematyką szeroko pojętej komunikacji online realizowanej na różnych płaszczyznach (sprzedaż, marketing, interakcja społecznościowa) przez różnego rodzaju podmioty w sieci, w tym w szczególności przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne oraz instytucje publiczne.