dr Jarosław Kończak

Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii

Adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych Komunikacja Korporacyjna. Wcześniej dziennikarz agencyjny, prasowy, radiowy oraz telewizyjny. Po latach pracy w mediach, jako specjalista i manager kontynuował karierę w polskich i międzynarodowych firmach. Związany głównie ze sponsoringiem sportowym, ale również z public relations, zarządzaniem marką i komunikacją korporacyjną przez kilkanaście lat pracował w Telekomunikacji Polskiej oraz Orange. Współtwórca długoletniej polityki sponsoringowej obu firm, przez lata związany m.in. z polską reprezentacją piłkarską i polską reprezentacją olimpijską.

Kursy prowadzone w obecnym semestrze

Budowa i komunikacja marki – kurs stacjonarny

Opis kursu

Emocjonalny i zmysłowy świat reklamy – kurs online

Opis kursu