Niskobudżetowe strategie na sukces w mediach społecznościowych – dla przedsiębiorstw i marek osobistych – kurs online

PB/10408 Prawo, Biznes i IT

Kurs realizowany w formie zdalnej na platformie ZOOM. 

Wyobraźmy sobie pokój pełen ludzi. Setki rozmów, śmiechy, a gdzieś w tym gwarze – marka, która chce zostać zauważona. W takim otoczeniu kluczowe staje się pytanie: jak sprawić, by głos marki wyróżnił się na tle innych i nawiązał trwałą więź z odbiorcami? W świecie mediów społecznościowych, gdzie każdy ma coś do powiedzenia, sztuka przyciągania uwagi i budowania zaufania jest kluczowa. Głos marki może albo zaginąć w tłumie, albo stać się tym, który zapada w pamięć.

Większość kursów koncentruje się na podstawowych umiejętnościach – jak założyć konto, publikować posty czy dobierać hasztagi. Jednak to zaledwie początek. Ten kurs oferuje znacznie więcej. Wprowadza strategiczne, marketingowe i mierzalne podejście do działań w mediach społecznościowych. Słuchacze poznają sprawdzone techniki efektywnego zarządzania obecnością marki online – niezależnie od dostępnego budżetu. Nauczą się wykorzystywać nowoczesne narzędzia, takie jak Canva czy ChatGPT, do tworzenia angażujących treści, a także poznają specyfikę każdej z siedmiu najpopularniejszych platform społecznościowych. Kurs wyposaży ich w wiedzę, jak definiować grupy docelowe, dopasować komunikaty do ich języka i budować zaangażowaną społeczność, która stanie się ambasadorem marki.

W sytuacji wystąpienia kryzysu – bo każda dobra historia ma swoje trudne momenty – Słuchacze będą wiedzieć, jak zareagować. Ten kurs przygotuje Słuchaczy na wszystkie wyzwania social media, wyposażając ich w umiejętności, które pozwolą opowiedzieć historie ich marek na wiele sposobów, ale zawsze w zgodzie z jej prawdziwym charakterem.

Kurs jest podzielony na 6 modułów:

  1. Wprowadzenie do zarządzania profilami w mediach społecznościowych. Strategie budowania marki w mediach społecznościowych.
  2. Analiza i wybór platform społecznościowych.
  3. Tworzenie angażujących treści. 
  4. Projektowanie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych z wykorzystaniem influencer marketingu.
  5. Narzędzia do tworzenia i publikacji treści.
  6. Budowanie społeczności online i zarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowych.
814.00 PLN 60 godzin 13.57 PLN / h

Grupa PB/10408/2

15.11.2025 - 23.11.2025 Lokalizacja:
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 15.11.2025 , sobota 08:00 15:45 15 min
2 16.11.2025 , niedziela 08:00 15:45 15 min
3 17.11.2025 , poniedziałek 06:30 09:30 00 min
4 18.11.2025 , wtorek 06:30 09:30 00 min
5 19.11.2025 , środa 06:30 09:30 00 min
6 20.11.2025 , czwartek 06:30 09:30 00 min
7 21.11.2025 , piątek 06:30 09:30 00 min
8 22.11.2025 , sobota 08:00 15:45 15 min
9 23.11.2025 , niedziela 08:00 15:45 15 min
814.00 PLN 60 godzin 13.57 PLN / h