AI Service Design Thinking – kurs online

PB/11553 Prawo, Biznes i IT

Kurs realizowany w formie zdalnej na platformach ZOOM i MURAL.

Spotkania będą miały format ćwiczeń i warsztatów z elementami konwersatorium. Wymagana będzie od Słuchaczy kursu praca własna (lektury i przygotowanie do zajęć). Materiały będą dostępne w języku polskim i angielskim.

Kurs jest dostosowany do oczekiwań osób, które chcą opanować podstawy SDT oraz zrozumieć, jak nowoczesne technologie AI i automatyzacja rewolucjonizują to podejście. Kładziemy nacisk nie tylko na funkcjonalność, ale także na Vibe Coding – świadome kodowanie emocji i atmosfery w projektowanych usługach. Skupimy się na projektach własnych i pracy zespołowej ze szczególnym uwzględnieniem obszarów R&D, marketingu, brandingu i sprzedaży B2C.

W ramach dwóch intensywnych weekendowych warsztatów online będziemy w przyjazny sposób poznawać kluczowe etapy procesów innowacji wedle metodologii Double Diamond. Przeanalizujemy, jak angażować AI jako partnera w procesie kreatywnym, oraz przećwiczymy techniki wspierające naszą kreatywność przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi online (Mural, Google AI Studio, n8n, ChatGPT, Gemini, Midjourney) i offline.

Szczegółowy zakres kursu obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Po co nam Service Design Thinking? Przed czym ma nas chronić?
  2. Na czym polega klientocentryzm? Jakie są ryzyka i ograniczenia produktocentryzmu?
  3. Na czym polega SDT? Jakie są jego zastosowania w obszarach R&D oraz marketingu, brandingu i sprzedaży B2C?
  4. Czym jest Vibe Coding i jak świadomie projektować "atmosferę" usługi za pomocą AI?
  5. Jak narzędzia AI (ChatGPT, Gemini, Midjourney) mogą zrewolucjonizować proces badawczy i kreatywny w SDT?
  6. Jak skutecznie formułować prompty i eksperymentować z modelami AI przy użyciu Google AI Studio?
  7. Na czym polega projektowanie usług i doświadczeń? Jak mają się do siebie UX, BX, CX, EX, TX oraz CXM?
  8. Jak SDT ma się do lean management i agile development? Co łączy te podejścia? Co je różnicuje?
  9. Na czym polega ko-kreacja? Jak angażować kluczowych interesariuszy w procesy innowacji?
  10. Jak połączyć Service Design Thinking z Business Model Canvas, aby stworzyć spójną i innowacyjną propozycję wartości?
  11. Czym jest automatyzacja w projektowaniu usług? Jak budować interaktywne, funkcjonalne prototypy procesów z wykorzystaniem narzędzi no-code/low-code (n8n)?
  12. Jakimi metrykami mierzyć innowacje? Czym są OKR? Jak mają się do KPI?
  13. Czym jest problem solving? Jak ma się do problem finding?

Grupa ze zmniejszonym limitem osób.

999.00 PLN 46 godzin 21.72 PLN / h

Grupa PB/11553/1

21.02.2026 - 01.03.2026 Lokalizacja:
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 21.02.2026 , sobota 09:00 18:00 60 min
2 22.02.2026 , niedziela 09:00 18:00 60 min
3 27.02.2026 , piątek 18:00 21:00 30 min
4 28.02.2026 , sobota 09:00 18:00 60 min
5 01.03.2026 , niedziela 09:00 18:00 60 min
999.00 PLN 46 godzin 21.72 PLN / h