Kampania promocyjna w sieci krok po kroku

PB/4069 Prawo, Biznes i IT

Kurs ma charakter praktyczny i warsztatowy. Bazuje na analizie i przykładowym wdrożeniu kampanii promocyjnej dla wybranych produktów z maksymalnie czterech kategorii sprzedażowych:

  1. Towar fizyczny.
  2. Usługa tradycyjna.
  3. Abonament.
  4. Dostęp jednorazowy.

Wybrane przykłady zostaną omówione pod kątem następującej ścieżki marketingowej:

  1. Wybór celu kampanii (świadomość, decyzja, działanie) i budżetu.
  2. Wybór kanałów promocji pod kątem celu i budżetu.
  3. Wybór produktów do promocji pod kątem celu i kanałów.
  4. Przygotowanie infrastruktury do promocji pod kątem celu i kanałów.
  5. Przygotowanie kampanii od strony merytorycznej (tekst + grafika).
  6. Powiązanie infrastruktury z systemami zewnętrznymi (np. analityka, e-mail).
  7. Uruchomienie kampanii zgodnie z wybranym celem i budżetem.
  8. Monitorowanie na bieżąco (i ewentualnie optymalizacja) przebiegu kampanii.
  9. Ocena skuteczności przeprowadzonej kampanii (np. konwersja).

Na każdy przykład przewidziane są maksymalnie dwa spotkania.

275.00 PLN 30 godzin 9.17 PLN / h

Grupa PB/4069/2

09.01.2019 - 27.02.2019 Lokalizacja: Kampus Centralny
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 09.01.2019 , środa 17:00 20:15 15 min
2 16.01.2019 , środa 17:00 20:15 15 min
3 23.01.2019 , środa 17:00 20:00 15 min
4 30.01.2019 , środa 17:00 20:00 15 min
5 06.02.2019 , środa 17:00 20:00 15 min
6 13.02.2019 , środa 17:00 20:00 15 min
7 20.02.2019 , środa 17:00 20:00 15 min
8 27.02.2019 , środa 17:00 20:00 15 min

Grupa PB/4069/3

12.01.2019 - 06.04.2019 Lokalizacja: Kampus Centralny
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 12.01.2019 , sobota 09:00 15:15 30 min
2 16.02.2019 , sobota 09:00 15:15 30 min
3 16.03.2019 , sobota 09:00 15:00 30 min
4 06.04.2019 , sobota 09:00 15:00 30 min
275.00 PLN 30 godzin 9.17 PLN / h