dr Iwo Zmyślony

Uniwersytet Otwarty

Projektant zmiany i kultury organizacji, metodolog procesów projektowych, antropolog designu i nowych technologii. Doradza m.in. w zakresie projektowania i wdrażania zmiany, zarządzania motywacją w kryzysie, klientocentrycznej optymalizacji usług, projektowania omnichannelowych systemów interakcji, komunikacji z projektantami oraz zarządzania wiedzą ekspercką w procesach projektowych. Jako trener i konsultant biznesu stale współpracuje z ICAN Institute. Szef HR w Centrum Projektów Polska Cyfrowa. 

Studiował filozofię i historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim, Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, Albert-Ludwigs-Universität Freiburg i Katholieke Universiteit Leuven. Doktoryzował się pracą o kreatywności w naukach empirycznych (2013). Autor kilkunastu naukowych publikacji na temat wiedzy eksperckiej (know-how, tacit knowledge, embodied knowledge) oraz kilkudziesięciu tekstów z zakresu sztuki współczesnej. Absolwent Akademii Innowatorów Społecznych Ashoka Innovators for the Public oraz licencjackich studiów samorządowych Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Laureat szeregu grantów i stypendiów (m.in. NCN, DAAD, GFPS, „Młoda Polska”). 

Od roku 2013 przeprowadził dziesiątki warsztatów, szkoleń, sesji doradczych i webinarów z zakresu m.in. psychologii kreatywności, kultury innowacji, projektowania usług (service design), myślenia projektowego (design thinking) oraz antropologii designu i nowych technologii. W latach 2013-2019 związany ze School of Form SWPS oraz Viamoda School of Fashion. W latach 2018-2020 współtworzył program Cambridge Innovation Center i Venture Cafe Warsaw. Wykładał też m.in. na Akademii Sztuki w Szczecinie i Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu.

 

Kursy prowadzone w obecnym semestrze

Antropologia nowych technologii – kurs online

Opis kursu

Agile & design mindset, kompetencje przyszłości – kurs online

Opis kursu

Design thinking w teorii i praktyce – kurs online

Opis kursu

Krytycyzm i myślenie krytyczne – kurs online

Opis kursu

Kultura innowacji i zarządzanie zmianą – kurs online

Opis kursu

Service design: projektowanie usług, emocji i doświadczeń – kurs online

Opis kursu