Skuteczna reklama, czyli mix strategii, wykorzystania aplikacji i systemów reklamowych oraz psychologii reklamy – kurs online

PB/9915 Prawo, Biznes i IT

Kurs realizowany w formie zdalnej na platformie ZOOM.

Zagadnienia poruszane podczas kursu:

  1. Wprowadzenie do psychologii reklamy – zdefiniowanie psychologii reklamy, omówienie historii i ewolucji reklamy.
  2. Przedstawienie kluczowych teorii psychologicznych używanych w reklamie – teoria behawioralna, poznawcza oraz społeczno-poznawcza.
  3. Percepcja i uwaga w reklamie – mechanizmy percepcyjne, rola uwagi w reklamie, techniki przyciągania uwagi.
  4. Emocje w reklamie – rola emocji w procesie decyzyjnym, techniki wywoływania emocji, skutki emocjonalne reklamy.
  5. Motywacja i reklama – teorie motywacji, motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna, przykłady zastosowania motywacji w reklamie.
  6. Procesy poznawcze i reklama – pamięć i nauka, schematy poznawcze, procesy decyzyjne.
  7. Postawy i przekonania w reklamie – formowanie postaw, zmiana postaw, rola przekonań.
  8. Role społeczne i identyfikacja w reklamie – identyfikacja z marką, role społeczne i stereotypy, wpływ grupy odniesienia.
  9. Perswazja w reklamie – techniki perswazyjne i modele perswazji.
  10. Kreacja reklamowa i psychologia projektowania – elementy wizualne, kolor i typografia, układ i design.
  11. Psychologia mediów w reklamie – reklama telewizyjna, internetowa, drukowana.
  12. Segmentacja rynku i targetowanie – kryteria segmentacji rynku, przykłady skutecznego targetowania.
  13. Psychologia cen i promocji – percepcja ceny, techniki promocji, efekt promocji na zachowania konsumenckie.
  14. Etyka w reklamie – etyczne wyzwania w reklamie, przepisy i regulacje, społeczna odpowiedzialność reklamy.
  15. Przyszłość reklamy i nowe technologie – reklama w mediach społecznościowych, personalizacja i big data, sztuczna inteligencja i wirtualna rzeczywistość w reklamie.
  16. Analiza 16 podstawowych systemów reklamowych wykorzystywanych w mediach społecznościowych (m.in. Allegro, Ceneo, Meta, Spotify, itp.), dwóch najważniejszych wyszukiwarek internetowych (Google, Bing), rodzaje reklamy natywnej, marketing performance oraz marketing automation.
407.00 PLN 30 godzin 13.57 PLN / h

Grupa PB/9915/2

18.09.2025 - 04.12.2025 Lokalizacja:
l.p. data rozpoczęcie zakończenie przerwa
1 18.09.2025 , czwartek 17:40 20:00 05 min
2 02.10.2025 , czwartek 17:40 20:00 05 min
3 09.10.2025 , czwartek 17:40 20:00 05 min
4 16.10.2025 , czwartek 17:40 20:00 00 min
5 23.10.2025 , czwartek 17:40 20:00 00 min
6 06.11.2025 , czwartek 17:40 20:00 00 min
7 13.11.2025 , czwartek 17:40 20:00 00 min
8 20.11.2025 , czwartek 17:40 20:00 00 min
9 27.11.2025 , czwartek 17:40 20:00 00 min
10 04.12.2025 , czwartek 17:40 20:00 00 min
407.00 PLN 30 godzin 13.57 PLN / h